vinterpratarna 2011/2012

Årets vintervärdar är i år önskade av lyssnarna, och är bara människor som har sommarpratat tidigare, och dessa blev det: Fredrik Lindström, Mia Skäringer, Hans Rosenfeldt, Lena Andersson, Olof Wretling, Leif GW Persson, Tomas Sjödin och Bodil Malmsten.
Jag har bara lyssnat på ett av Fredrik Lindströms sommarprat, ett av Leif GWs och Mia Skäringers program, Mia Skäringers sommarprat är ett av mina favorit sommarprat någonsin så hennes vinterprat ser jag mest framemot att få lyssna på. Men självklart ska jag lyssna på samtliga, och sedan till sommaren så får jag nog ta och lyssna på alla de andras gamla sommarprat på webben, eftersom att det är lyssnarna som önskat fram dem så måste ju deras sommarprogram vara väldigt bra! Och för er som inte lyssnat på Vinter i P1 tidigare så sänds ett program varje dag 25/12 - 1/1 2012 kl 13.00, men man kan även lyssna på webben, vilket jag brukar göra!
Bilden är tagen från sr.se/p1

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilket bra tips! Du måste påminna dej de dagarna, du är ju här hemma hos oss då.

Kram

2011-12-07 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback