bild tre, en bild på någon i din familj

Det här är min pappa, han ser inte alltid ut så här, men ganska ofta. Min pappa är världens snällaste och världens starkaste. Han är den händigaste jag vet och kan faktiskt allt. Om jag behöver hjälp med något bökigt går jag alltid till pappa, han kan laga, bygga och experimentera ihop vad precis vad som helst. Alltifrån att bygga balkonger, till att bygga konstiga elektronik-ljus-blink-mackapärer, till att sy ihop tre reflexvästar till en stor.  Pappa är också världens knäppaste, varav hans pose på den här bilden. Jag tog denna bilden på pappa när vi väntade på kusin Petters ut-spring på studenten i somras. I bakgrunden kan ni även skymta mitt yngsta syskonbarn-gulleplutt och pappas barnbarn, Harry. Passande nog är pappa Harrys stora idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback