det bor en dusch-beroende i vår kollektivfamilj

Vi insåg ganska snabbt att många av de vi bor med är lite knäppa. I dagarna träffade vi en till man som bor här, han är i 45-års åldern och duschar jämt. Vilket jag kan förstå med tanke på att det är rätt smutsigt här, men ändå. Han duschar flera gånger om dagen, och inte på ett morgondusch och kvällsdusch-vis, utan vi pratar tio-minuters intervaller. Det upptäckte jag häromdagen när jag skulle på toa, då kom han ut ur duschrummet i kalsonger och med blött hår, lite senare på dagen kom han ut därifrån igen, också då med kallingar och blött hår.

Idag åt jag och Dave mat i köket hörde vi att någon duschade, när vi hade börjat äta så kom han ut ur duschrummet, självklart i kalsonger och med blött hår. Efter tio minuter när vi fortfarande satt och åt, då kom han ut från sitt rum, gick in i duschrummet och så hörde vi honom duscha igen. Jag undrar varför, ska försöka luska lite i det. Han kanske jobbar med något smutsigt? Eller har någon konstig dusch-tvångstanke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback