jag blir lite rörd

Ja, jag blir faktiskt lite rörd. Det började med att jag introducerade lilla mamma och pappa för min blogg, så att de kan hänga med på vad som händer och sker här i Oslo. Nu har min bror och hans sambo, mina mostrar och till och med lilla mormor börjat läsa min blogg, och skriver dessutom massa gulliga kommentarer, vilket värmer massor. Så välkomna hit, tjocka släkten! Kul att ni hittade hit och vill följa vad som händer.

Moster Fia, man får läsa hur mycket man vill! Man får till och med läsa alla tidigare inlägg om man vill. Under "arkiv" kan man läsa månadsvis vad jag har sysslat med så gott som varje dag sedan ett och ett halvt år tillbaka. Va hedrad jag känner mig över att få vara den andra bloggen du någonsin läser, hoppas att du tycker bättre om min än om BlondinBellas.

Mormor, ja välmöblerat är det minst sagt, fullt av pinaler, undrar vem jag kan ha fått det i från?! 

Lennart, jag gillar din blogg. Härligt att läsa hur du tycker till!

Moster Bitti, har vi fått tillbaka "nätkommunikationen" som vi hade när jag var liten och brukade maila med dig?


Bror, hur går med skype? Har ni hittat någon lösning?


Dave hälsar tillbaka till er alla! Fortsätt gärna läsa och kommentera, allihopa, det gör mig jätteglad!




Kommentarer
Postat av: bitti

Hej igen Lollo! Var tvungen att kolla litet närmare på din blogg eftersom jag inte hade så mycket tid igår. En sak som slår mig: Du skriver jättebra svenska, vilket inte alla i Din ålder gör. Undrar varifrån det påbråt' kommer!! Om det kärvar med att få jobb i hotellreception, har Du verkligen talang för att hjälpa folk att lägga upp hemsidor. Jag gillar verkligen layouten på Din "not dirty enough"-blogg. Ha det bra och jag hoppas vi kan ses när jag hälsar på Laila i Oslo någon gång. Hälsa Dave och ha det så bra båda två. Jag håller tummarna för att Du snart får jobb. Kramar från moster Bitti

2011-02-21 @ 20:44:17
Postat av: Mammi

Ja det är väl klart att vi vill va uppdaterad här hemma om va som händer hos er. Saknar dej fortfarande i massor men är glad att du ändå kom iväg, kommer snart o hälsar på!! Kram

2011-02-22 @ 07:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback