produktiv dag

I förmiddags kom Matilda hit, lagom tills Dave gick iväg för sin första dag på sitt nya jobb. Matilda och jag bytte tjänster kan man säga, jag tog en schysst CV-bild på henne och shopade till den, och Matilda klippte till min lugg, som levt sitt egna liv på sistone.  Mycket bra!

När Matilda gick till jobbet följde jag henne för att få en liten promenad, sedan fredags-städade jag hemma, "frilansade" med Polkapojkarnas (kommande) nya webbshop. Nu har jag precis lagat mat, kyckling står i ugnen och potatissalladen står färdig och väntar i kylskåpet. Nu inväntar jag bara Dave, sen blir det fredagsmiddag.



lugg by matilda och IKEA-sax

Kommentarer
Postat av: Mammi

Va kul att se att ni har fått så mysigt, och Lovisa, det börjar ju bli ett riktigt hemmafru-stuk på dej!!

Kram

2011-02-20 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback