wessels gate 6

Här bor vi, i Norges minsta och mysigaste rum.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det ser ju hur mysigt ut som helst! Längtar tills jag får komma och hälsa på!

2011-02-19 @ 13:32:24
Postat av: Lollo

Tack! :D Jag med, saknar dig massor! Kom snart, snart!

2011-02-19 @ 16:23:37
URL: http://lolloljung.blogg.se/
Postat av: Lennart och mormot

Hej Lollo. Sitter i Åsa med mormor och kollar Din blogg. Tinna hade ju berättat för mormot och då passade vi att gå in och titta. Du har ju åtminstone välmöblerat, minst sagt. Ha det så bra, vi kommer att följa Din bloog

2011-02-20 @ 14:58:23
Postat av: Ann-Sofie Lindberg

Vad ska jag säga? Hur ska jag säga? Jag är mållös. Detta är min andra blogg jag varit inne på någonsin ( den andra var Blondinbellas när hon var med i Let´s dance ).Det var/är hur kul som helst att se och läsa om det som du tycker om resp inte tycker om och få ta del av det som händer nu. Är det meningen/tillåtet att läsa om allt?

Du är fantastisk! Hälsa Dave och må så gott!

Kram från din moster!

2011-02-20 @ 23:29:42
Postat av: Petra

Herregud va mysigt! :)

2011-02-21 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback