pysselabstinens!

Jösses så rastlös jag är, jag har akut pyssel-abstinens. Det sticker i mina fingrar så sugna är de på att pyssla ihop något! Jag måste skapa något, vad som helst egentligen, jag har massor av inspiration men inget material! Jag vill sy fina ting, jag vill tapetsera diverse saker, jag vill måla om möbler, jag vill klippa och klistra och knyta fina rosetter och åååh, vad jag vill!

Imorgon ska jag varje fall baka och pyssla ihop en present till min kära farmor som fyller 80 år på lördag, jag antar att jag får hålla mig lite. Men ändå, jag vill skapaaa!

Jag vill, jag vill, jag vill!


Kommentarer
Postat av: fia

Åh det fina tyget som du gjorde till en tavla har hängt så fint på väggen i gbg. Nu blev jag varm i själen. Du är fin min vän. <3

2011-01-06 @ 01:11:05
URL: http://fiafiness.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ååh, va kul! Det värmer min själ också, att du uppskattade den! Du är med fin, fin som du är och fin som kommenterar. Folk i övrigt är jävla snåla med kommentar på min blogg annars, haha!

2011-01-06 @ 01:42:46
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback