födelsedags-shopping

Min lediga dag igår gick till total återhämtning, jag slappade i sängen så gott som hela dagen, med undantag för att vara ute och handla frukost i princip. Idag har jag vaknat till liv och väntar nu på att Dave ska komma hem från jobbet, efter det ska vi gå ned till Karl Johann eller upp till Bogstadveien för att shoppa och ikväll gå ut och äta. Det är nämligen så att när jag fyllde år, i april, så fick jag i födelsedagspresent av Dave att vi skulle gå ut och shoppa och han skulle betala, grejen var bara att jag inte hade några pengar då, så hela Daves lön gick till hyra, mat etc. för oss båda, men nu har vi båda gott om pengar så nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: mammi

Hej, nu blir det kommentarer igen, har lånat dator av Lina så jag säger bara.......HÅLL I PLÅNBOKEN! Kramar

2011-07-08 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback