sommar i P1

Jag har börjat att starta morgonarna med lugn och ro och mys. Jag äter frukost i sängen, läser morgonens nyheter och lyssnar på Sommar i P1. Genom SRs arkiv kan man lyssna på vilken sommarpratare man vill, igår fick Clara Lidström, mer känd som Underbara Clara äran att förgylla min morgon. Hon debuterade som sommarpratare och jag tycker att hon gjorde ett fantastiskt program. Personligt, klokt, mysigt och med mycket humor! Idag är det Carl Bildt som får äran, än så länge har jag hållit på att skratta ihjäl mig, han startade programmet med ett klipp där han sjunger Fyra bugg och en coca cola, kan bara bli bra det här!
Underbara Clara
Carl Bildt, fast honom känner väl samtliga igen?!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Borde jag veta vem "Underbara Clara" är?

2011-07-26 @ 14:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback