betong-trädgården grönskar

Igår på förmiddagen var det soligt och varmt här i Oslo, jag och Dave satt på innergården och drack kaffe och saft och hade det mysigt, pratade och gungade och sånt. Och det bästa av allt, det har blivit så grönt här nu, vilket är härligt i en annars betong-grå "trädgård". Till på köpet, så hittade jag vinbärs- och krusbärsbuskar, lycka! Här ska det kokas saft och sylt, de ska bara på mogna lite först.
Nu ska jag gå ned till Karl Johan och köpa lite födelsedagspresenter (och kanske en blommig sommarklänning till midsommar), sen blir det jobb för hela slanten.
Dave tyckte att solen var påtaglig.
Jag njöt mest av solens fina närvaro.
Vinbär!!!
Krusbär!

Kommentarer
Postat av: greken

vinbärs? vin-bärs? vin & bärs!

2011-06-15 @ 13:43:56
Postat av: Vanessa

Mys pys det ser ut på er gård. Btw, love your sunnies, fett snygga!

2011-06-15 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback