dag 7 – en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle

En låt som påminner om ett speciellt tillfälle, en låt som är speciell för mig. Ett speciellt tillfälle uppstår väl oftast mellan två människor, och då får jag det svårt att relatera till en låt. När det kommer till musik har jag det lättare att relatera till mig själv och stunder, speciella tillfällen, som jag har upplevt ensam. Den här låtens första ton får mig omdelbart att tänka på svåra tider som skapar murar, som skapar en kevlarsjäl, men framför allt så får den mig att tänka på att ta sig igenom vad som verkar omöjligt, bättre tider, att vinna tillbaka sig själv, sin tillit, och att förstöra sin kevlarsjäl. Kents underbart ,vackra och speciella, Kevlarsjäl, får ni njuta av idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback