jag lever

Ni kanske har trott att jag har gått och dött här i Oslo de senaste dagarna? Det har jag nästan också. I tisdags innan jobbet kände jag mig inget vidare, hängig och matt, men jag gick till jobbet ändå, för att några timmar senare gå hem igen, jag kände mig helt snurrig och det svartnade för ögonen på mig. Någon timma senare ligger jag nedbäddad i sängen och skakar av året feberfrossa i ett par timmar. Till slut somnade jag och vaknade sedan upp lika illa som jag somnande in, Dave var inte hemma, men snälla Sandra och Björn pysslade om mig med alvedon och grejer. Sedan dess har febern hållit i sig, och dessutom någonslags maginfluensa som härjat i mig, men nu känner jag mig frisk. Jag började verkligen känna mig pigg igår igen, och idag mår jag ännu bättre, äntligen! Det är jag hemskt glad över (och Dave med skulle jag tro som har fått pyssla om mig till tusen). Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback