andas svensk luft

Intervjun igår gick sådär, jag vet inte riktigt. Lekter´n, som stället heter är Oslos största och mest välbesökta uteservering med plats för 1500 gäster, vilket innebär att de behöver mycket personal. På intervjun var vi ca 20 pers, som hade samlats, inte för att intervjuas en och en, utan vi fick, var och en, berätta om oss själva inför Lektern´s personalansvarig och övriga sökande. Panik! Jag som hatar att prata inför stora grupper av människor. Utrymme fanns inte riktigt för att få fram allt jag ville, men men. De skulle höra av sig i veckan, så får vi se. Nackdelen är att de bara har uteservering, vilket innebär att man inte är garanterad jobb varje dag. Regnar det så får man stanna hemma.

Nu sitter jag varje fall på Bus4you, på väg hem. Bussen gick 08.10 i morse så om en timme är jag framme i Göteborg för ett snabbt byte till bussen mot Jönköping. Väl i Jönköping ska jag åka upp till farmor och äta lite mat och umgås med henne. Sen ska jag hem och mysa med familjen, finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback