bild åtta, en person som du saknar

Idag ska jag lägga upp en bild på en person som jag saknar, och här är nu en bild på en blomma och grönska. Med tanke på mitt tidigare inlägg idag, om att jag längtar till landsbygden, så kanske ni tror att jag har fått någon slags hippie-fnatt nu, att jag har börjat tro att blommor är personer. Men så är inte fallet kan jag meddela. Jag saknar så himla många personer, så jag kan inte lägga upp en bild på bara en. Så efter alla människor jag saknar, så är det våren som jag saknar mest. Bilden tog jag i slutet av mars 2007, det var en solig vårdag när jag och Hedvig lekte i deras trädgård.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack :) Det är dock inte jag som har gjort den, det är Kristofer :)

2011-03-03 @ 14:24:26
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback