kärleken i mitt liv, kom tillbaks (ooooh ooooh)

För knappt två timmar sedan pussade jag snabbt Dave hejdå vid bussen, han ska hem till Sverige över helgen och fira sin morfar som fyller 85. Jag själv stannar här, själv, och jobbar på. Som tur är har jag ju Sandra och Björn, men ändå. Dave är min Dave och jag saknar honom redan i hjärtat. Jag vågar inte tänka på hur tomt det kommer kännas ikväll när jag ska varva ner för sömnen och inte har honom att sitta och fnissa med, och när natten har kommit och jag ska sova, utan hans andetag lugnande vid min sida. Och imorgon har jag ingen att sjunga fredagsmys-låten för, ta i handen och gå och handla lyxig fredagsmat med. Ingen Dave att pussa och gosa med. Åh, jag är verkligen en riktig jävla, ömklig, tönt. Jag tröstar mig med att Stefan Sundström känner likadant.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk om du vetat detta när jag antydde att det kunde bli något mellan er långt innan du visste det själv.. Blir lite varm i hjärtat av att läsa detta! Du är för söt!

2011-05-26 @ 20:31:27
URL: http://fiafineass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback