måndag

Jaha, då var det typ helg i min värld eftersom att jag har jobbat hela helgen själv. Idag har jag haft en Lollo och Sandra-dag med Sandra. Vi har egentligen inte gjort så mycket, mest pratat om allt mellan himmel och jord, handlat tillsammans, Sandra har sällskapat mig och provsmakat när jag bakade, diskuterat Big Brother i vanlig ordning och lagat middag och avrundat med att äta middagen. Mysigt, jag älskar att Sandra inte jobbar heltid!
Imorgon kommer mamma och pappa hit och hälsar på, jag får toppenbra personalpriser på rum på samtliga Scandic i världen, som även familj och vänner får utnyttja om jag bokar åt dem, så där ska de få sova om nätterna, tack underbara Scandic. Om dagarna får de spendera all tid med mig, det ska bli superduperskoj att få umgås massor och att visa dem mitt liv här. Det är inte så många timmar kvar tills de kommer, men jag längtar i mängder ändå!

Kommentarer
Postat av: bitti

Hej Lollo

Önskar Er en trevlig helg i Oslo. Själv njuter jag av min första dag som pensionär. Sitter i uterummet och njuter av värmen, läser mail och skickar litet tack-mail till dem som uppmärksammat min pensionering med presenter, resor, luncher, middagar, Svansjön på Operan imorgon kväll mm. Pensionärslivet har startat på ett underbart sätt.

Kram fr Bitti

2011-06-01 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback