antikmässan i borås

Fredagen bjöd alltså på antikmässa i Borås. Som tidigare skrivit så var det jag, mormor, mamma, moster Bitti, moster Fia & Lennart och Hedvig som var där tillsammans. Mormor, mamma, jag och Hedvig - fyra generationer av prylgalningar. Även om Hedvig kanske inte riktigt uppskattar gamla ting så som vi andra, så är det ändå en bra början att hon som 9-åring ens vill följa med! Vi hittade allihopa lite fina ting på mässan - somliga fler än andra. Vad jag hittade får ni se imorgon! En av höjdpunkterna var ändå när vi träffade Bo Knutsson från Antikrundan, och fick ett generationsfoto tillsammans med honom. Min bror borde väl egentligen vara med på bilden istället för mig om man ska vara petig, men varför skulle man vara det?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen Lollo! Vilket trevligt foto från mässan! Och Du får till texten på ett superproffsigt sätt! Du borde utbilda Dej till journalist. Skulle passa Dej perfekt - och så slipper Du stapla tunga tallrikar också!



Hälsn

Bitti

2011-11-02 @ 10:58:32
Postat av: Mammi

Vilken mysig dag vi hade!! Ett helt år till nästa gång, men nu får vi ta sikte på våren och antikmässan i Skövde, då med besök vid Hornborgarsjön och se alla tranor och äta god mat på Herrtorps Qvarn. Kram

2011-11-02 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback