årets första glögg!!!!

Jag älskar glögg, glögg av alla sorter! Hemmakokad som hemköpt! Blossa är en av mina favorit glöggmärken, och därmed är det ju självklart att det inte finns någon Blossa-glögg i Norge. Det närmsta jag kommit är glögg på pet-flaska(!) som man får blanda ut med vatten, jag har inte smakat den än, men jag anar att den inte är i närheten av svensk glögg, för så brukar det vara med de norska påhitten. Men så i eftermiddag, när jag och Dave var på IKEA tog jag mig en titt i IKEAs lilla mataffär, och där fanns den! Svensk glögg, färdigblandad och klar i glasflaska! Åh, jag blev så glad. Och nu sitter jag i soffan, i förd ett par mjukistofflor/stövlar, också från IKEA, och prisar dem för att jag AVNJUTER EN STOR KOPP AV ÅRETS FÖRSTA GODA GLÖGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback