en tur till ikea

Igår var både jag och Dave lediga, vi passade på att ta en eftermiddags-tur till Ikea för att köpa nödvändigheter (och en och annan o-nödvändighet fick också följa med hem). På tisdagar, eller andra vardagar som innebär lite folk på varuhuset, älskar jag att strosa runt där i lugn och ro, särskilt tillsammans med Dave. Han tänker praktiskt, och jag tänker estetiskt i sådana sammanhang. Den här lampan var väl rätt fin?, frågar jag, och Dave svarar Vi behöver glödlampor till de lampor vi redan har! Ett kompletterande par, skulle man kunna kalla oss!
Vi njöt av god fläderdryck!
IKEA-godsaker!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken tur, Svensk glögg! Det är ju så mysigt denna tiden innan julstressen börjar, dricka glögg och göra julgodis mmmmmm......



Om "still not dirty enough ... har ändrat bild, jätte fin men varför inte i färg?? Bilden i färg är ju helfestlig!

2011-11-09 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback