dagen efter premiär-frukost!

Igår var det premiär på mitt kära teater-hotell! Ylvis-bröderna, som är Norges likhet på Filip och Fredrik, ska uppträda på teatern hela vintern och de hade sin premiär-föreställning igår. I och med det hade vi teatersupé för 100 speciellt inbjudna personer och det blev en lång dag och kväll på jobbet. Vi började redan kl 14 och började duka upp och fixa iordning allting, och utanför entrén rullades röda mattan ut, strålkastare och grejer sattes upp och i takt med att middagen började kom TV och tidningarna. När middagen var slut för våra gäster och de begav sig till teaterpremiären så började även norska kändisar att trippa in på röda mattan. Det var verkligen en spännande kväll på hotellet igår! Jag njöt av allt spännande som skedde, men mina fötter höll dessvärre på att lida ihjäl. Långa pass kräver sköna skor, och det har jag, men de är nya, och i skinn, vilket mina fötters tålamod inte riktigt klarar av även om jag själv är på topp. Så idag har jag lyxat med sovmorgon till kl 12, fika i sängen istället för frukost i köket, kaffe i fin-koppistället för frukost-mugg samt en bra bok istället för något på "måste-göra-listan", så snart är jag nog redo för ett lång-pass till ikväll!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Va bra att du vilar ut ordentligt mellan passen för att orka nästa! Kram

2011-11-05 @ 20:32:38
Postat av: pappa

lollo du är så jäkla bra på att skriva och ta bilder och allt annat.

2011-11-05 @ 22:53:25
Postat av: Fia

Jag håller med båda ovanstående kommentarer. Saknar dig!

2011-11-06 @ 14:36:26
URL: http://fiafineass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback