status-uppdatering

Jag kom hem från jobbet för en timma sedan cirka. Dave har redan somnat och jag myser in mig i soffan. Robinson går på TV i bakgrunden, jag halvkollar lite men det känns aningens meningslöst då jag inte har sett det sedan 90-talet då Kent med yxan, Kock-Alexandra, Polis-Martin och Robinson-Robban medverkade. Mina fötter värms av mina IKEA-mjukisstövlar som vinner min kärlek mer och mer för varje dag som går, alla borde skaffa sig ett par mjukisstövlar från IKEA, på momangen. Min mage kurrar lite så jag ska nog fortsätta med min nattliga advents-vaka som jag började med tidigare i veckan, det vill säga en stor kopp glögg och en klementin till. Och så ett avsnitt Greys anatomy eller tre så är natten gjord. (Ja, nu vet jag att många av er tycker att klockan är alldeles för mycket för att kolla på TV, dricka glögg och att över huvud taget vara vaken. Får jag bara lov att då påminna om att i mitt dygn så är det rent formellt kväll nu, jag har nyss slutat att jobba och jag tror inte att det är många med "normal arbetstid" som går och lägger sig en timma efter att de kommit hem från jobbet). Med det säger jag godnatt, till er, mina kära läsare och bjuder på en webcam bild!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Lollo, du är duktig o kämpar på! Tur att dina arbetstider inte är mina, går ju upp, typ när du går o lägger dej! Love you too!

2011-11-11 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback