fynd på fretex

I onsdags tog jag och Matilda en 5-minuterspromenad upp till Fretex på St. Hanshaugen. Fretex är, som jag skrivit innan, Norges Myrorna och där kan man hitta mängder av prylar. Dessvärre är det svårt att hitta ett fynd, då priserna är helt otroligt dyra om man jämför med Myrorna i Sverige. Dock kan man, till skillnad från på svenska Myrorna, pruta ned priserna en aning. Det här hittade jag:
Två assietter
En finfin stol, perfekt för oss som bara hade tre stolar men betydligt fler vänner. Stolsdynan ska jag klä om när jag hittat ett fint tyg.
Ett litet fat liknande Royal Copenhagens Musselmalet





3 st matskedar och 4 dricksglas/glas-att-servea-mousse-eller-panacotta-i
Och slutligen en blå tallrik till Dave så han slipper äta på mina blommiga och pastellfärgade tallrikar!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Har du fyndat? Eller vad fick du betala?

2011-09-03 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback