vecka 12

Jag har varit sämst på att uppdatera bloggen den senaste tiden, jag vet det. Jag skyller på att Oslo bjudit på fint vårväder och mycket häng, men nu är jag tillbaka och börjar med att summera veckorna då jag varit mindre aktiv med bloggandet.
Startade veckan med frukost tillsammans med Andrea, hon hade varit i Thailand och snäll som hon är hade hon köpt en present till mig. En Marilyn Monroe-neccesär!
Var hungrig och fattig och gick till McDonalds med tre kollegor i samma situation, vilket resulterade i ett mindre hav av cheeseburgare.
Hittade avocado för 5:-/styck på Rema 1000 och njöt av mitt fynd på taket.
Hade rumänsk-afton med Heidi, Adrian och Viorel.
Det var 15 grader varmt på söndagen och jag solade på taket.
Petter och Filip kom och hängde.
"Relevant?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback