oslo igen

Igår kväll kom jag tillbaka till ett snöigt Oslo, efter sex timmar på en iskall buss är jag åter i sjuksängen och min "förkylning from hell", som jag släpat på sedan självaste dopparedagen, har inte direkt botats utav den kalla bussresan heller.
Att vara tillbaka i Oslo känns, ärligt talat, sådär. Jag har haft en fantastisk, och lång, julsemester hemma i Gränna och hunnit vänja mig igen vid att omges av natur, vackra vyer, gos-hundar och den bästa av familjer - det jag älskar mest är alldeles för långt bort. Tur att jag har Dave här, åtminstonde en av de saker jag föredrar att ha nära. Nu gäller det att vara målinriktad, att kämpa. Tänka mer än känna, något jag aldrig varit bra på, men jag får försöka för det bästa.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Lollo du är en Fighter (stavning??), du klarar dej, vi här hemma "hejar på", tids nog är du tillbaka:)

Kram

2012-01-10 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback