första dagen på resten av sommaren

Oslo har jag tagit farväl av nu, eller sagt vi ses senare, jag vet ju inte riktigt vilket av det än. Torpet, Sjölyckan, har jag sagt vi ses senare till många gånger, allt fixande är så gott som klart, allt strul med vattenpump och avloppsbrunn är (förhoppningsvis) över och idag flyttar jag äntligen in. Hejdå gamla flickrum, tack för lånet igen, och hej älskade lilla torp. Hej på ett litet tag till er och bloggen också, jag har inget internet än, och vet inte riktigt när jag kan skaffa det. Idyllen, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

wohoo! og imorgen kommer jaaag :)

2012-06-20 @ 12:59:58
Postat av: Mammi

Kommer du trivas som jag gjorde i kära gamla Sjölyckan blir livet Gudagott att leva.

Lycka till med boendet och livet i Sjölyckan älskade unge. Kram

2012-06-20 @ 22:44:23
Postat av: Anonym

Hej Lovisa - och lycka till i Sjölyckan. Du hade fått det så mysigt. Hoppas vi ses där nästa midsommarafton också!



Tack för senast och kram från

Bitti

2012-06-27 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback