desperate housewives

jag har legat i Desperate Housewives-koma hela kvällen. jag tankar vanligtvis det för att följa det i amerikansk takt, allt för att kunna se avsnitten så fort som möjligt. de senaste veckorna har jag dock haft fullt upp med jobb och plugg och var tills ikväll fem avsnitt efter. nu har jag kollat på fyra av dem och har bara säsongsavslutningen kvar. gud så jag önskar att jag hade laddat ned det med för tillfället, det är så vansinnigt spännande och små-creepy att jag dör av spänning, tur är väl kanske att jag inte gjort det eftersom att jag ska upp och jobba imorgon.
Desperate Housewives är en av väldigt, väldigt få serier som håller klassen rakt igenom. de flesta serier har enligt mig en tendens att balla ur efter några säsonger, men inte DH inte. det blir nästan bara bättre, om inte annat mer spännande. åh vad jag taggar inför imorgon, direkt efter jobbet ska jag kolla vad som händer på sista avsnittet i säsong 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback