and the songs they get louder, each one better then before

jag vakanade av klockan strax innan 10, gick upp och drack massor av vatten och tryckte i mig vad som räknas som middagsmat, biffar, sås och potatis till frukost och vips, inte lika bakfull längre.

dock så är jag mer eller mindre rasande idag. hälften av mitt jobb åker till malmöfestivalen för att sälja polkagrisar på bortaplan. jag skulle ha följt med också egentligen, men jag tackade nej, i fall att jag hade börjat skolan då. men icke, jag kom inte in på varken matte b eller natur b som jag har sökt. så tack vare att jag inte fick besked av skolan utan fick ringa dem, långt efter att de skickat ut beskeden så får jag vara kvar och basa på hemmaplan. inte helt fel heller, om det inte vore för att jag missar följande gäster på malmöfestivalen: Thåström, Yann Tiersen, DeVotchKa, Miss Li, Johnossi, The Soundtrack of Our Lives med flera...

Kommentarer
Postat av: Erik

Det var ju bra band, det kunde man inte tro om Malmö, hehehe

2009-08-13 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback