(what's the story) morning glory?

















så var det måndag igen. mina måndagar brukar inte kännas så tunga, jag brukar tycka att det är helt okej att återgå till de vanliga morgonrutinerna, gå upp tidigt, inte vara för bakis för att dricka massa kaffe, komma till jobbet och se vad man har framför sig i veckan osv. men idag, när jag ska tillbaka till jobbet efter nästan en veckas semester så känns det rätt rejält tungt.
no more mitt-i-veckan-fyllor, no more sovmorgon, no more ligga ute och sola halva dagen, no more ta det lugnt. jag som precis hade lärt mig att ta det lugnt och inte känna någon jobbstress.

nå ja, jag får väl komma tillbaka pigg och utvilad och ganska jävla nöjd över mitt möte med Peje igår. jag ska komma en kvart tidigare, skriva ut bilden och sätta upp på våran wall of fame/wall of shame i caféet, i detta fall självklart wall of fame. godmorgon förresten kompisar, vi startar dagen med mer allsångsbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback