decadence and pleasure towns

min dag kommer att bestå av resande. gud va jobbigt och tråkigt, tänker ni säkert nu. men det tänker inte jag, jag har sett fram emot den här dagen. jag började med att åka 121an till jkpg, där jag träffade Oscar och det var jätte kul att träffa honom igen. nu sitter jag på bus4you från jönköping till göteborg, där är det byte i två timmar och då ska jag passa på att träffa Anton. planen var att träffa både Anton, Rebecka och J-R, men Becka och J-R jobbar tråkigt nog. hur som helst så har jag inte träffat Anton på jätte länge och det ska bli hemskt kul att träffa honom idag.

efter två timmar i Antons sällskap går bussen vidare till malmö där jag till slut är framme 20.20. underbart! en lång och härlig dag på bus4you, mitt andra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback