mommy's alright, daddy's alright, they just seem a little weird



härom dagen var min mor och far i mitt kära göteborg. när de kom hem på kvällen hade de en present till mig, detta underbara, underbara klockhalsband från Vintage by Fé. motivering till gåvan var att de tycker jag är så duktig som jobbar så mycket. jag blev jätte glad, och då blev de helt till sig över att jag gillade det så mycket. underbara, konstiga, föräldrar. jag, själv tycker att det är snällt att jag får bo kvar hemma, gratis, fastän att jag tjänar egna pengar.
underbara klocka, underbara mamma, underbara pappa.

Kommentarer
Postat av: TERRE

kul att du börjat skriva igen! big up!

2009-07-29 @ 21:27:43
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Sader

tjusig klocka! bra blogg lollo, kör hårt. den får en hedersplats i min RSS.

2009-08-03 @ 10:24:42
Postat av: lollo

ååh, tack sader :) va kul!

2009-08-03 @ 11:14:47
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback