control yourself, take only what you need from it

The Kooks har gjort en skön cover på MGMTs Kids. inte en perfekt cover kanske, men en perfekt låt att starta dagen med känner jag, mysig och lugn men ändå pepp. den inger känsla om att dagen kommer att bli perfekt om man startar dagen med den. nu kändes det här väldigt luddigt, men ja, jag hoppas ni förstår vad jag menar, jag har inte druckit så mycket kaffe än. men godmorgon och sånt, jag ska till jobbet om en timme, vi får se om det blir en perfekt dag, fortsättning följer så att säga. 



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej igen, ja du lilleman är redan drygt 5 månder! Tiden går fort!

Vad händer? Idag- inte mycekt!

Har kokat lite äpplekräm, gott med ovispad grädde på! Sen har vi kollat på pippi firar jul!?!?

Kelat lite med barnen, tvättat osv... Hemma fru sysslor du vet?

Jobbar du på polkapojkarna nu?

2009-09-24 @ 13:14:50
URL: http://www.vitaenglarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback