i know that it’s true, it’s gonna be a good year

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
bakade bullar själv, haha
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag har inte nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japp
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, tack för det
5. Vilka länder besökte du?
danmark och malta
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
nej, det som har varit har varit, det som kommer kommer
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
jag är sämst på datum
8. Vad var din största framgång 2009?
bryta kontakten med människor jag inte mådde bra av
9. Största misstaget?
åh gud, det vet jag inte. jag försöker se mina "misstag" som lärdom
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
började 2009 med att vara monstersjuk, sen har det bara varit nån enstaka flunsa
11. Ditt bästa köp?
min laptop!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
jag gissar på alkohol och LP-skivor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
roskilde, malta, thåström i folkets park, becka var här, harry föddes, påskhelgen, valborgshelgen osv
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
kort biografi med litet testamente - thåström, blinka lilla stjärtis - onkel kånkel, du lever bara en gång - noice, wonderlust king - gogol bordello, accidental babies - damien rice, the story - brandi carlile
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, extremt mycket gladare. back to ljuva livet!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit tag i mina studier
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget
18. Hur tillbringade du julen?
med familjen och med vänner
19. Var du kär 2009?
ja och nej
20. Favoritprogram på TV?
jag kollar nästan aldrig på TV, men desperate housewives
21. Bästa boken du läste i år?
bedårade barn av sin tid - historien om noice av david bogerius
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en dammsugare
23. Något du önskade dig men inte fick?
ja, man kan inte få allt inte
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
handlade själv på bolaget för första gången i mitt liv, följt av kalas med kära vänner
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
blivit klok fortare kanske
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jevligt snygg, haha
27. Vad fick dig att må bra?
familj och vänner och jobbet
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
robin bengtsson när han sjöng girls just wanna have fun, haha
29. Vem saknade du?
göteborgarna och svalövarna, och erik när han backpackade
30. De bästa nya människorna du träffat?
evve, amadeus, bobo och rasmus
31. Vad är det allra bästa med år 2009?
roskilde!!!
32. Vad har du för förväntningar på år 2010?
plugga upp mina betyg, spara pengar till backpack-resa och ha förbannat kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback