oj då..

Fem minuter innan jag skulle cykla till jobbet idag fick jag ett ryck och tänkte klippa lugg. Med frisörskräck i bagaget och självförtroendet som vanligt i topp tog jag närmsta sax och klippte. Jag tänkte mig att det skulle bli helt fantastiskt snyggt, det blev det inte. Det blev ett rakt men ojämnt klipp, antagligen så som det brukar bli när man klipper hår rakt av. Jag satte upp håret i en tofs och min lugg påminde om Jonathan och Skorpans frillor. Bröderna Lejonhjärta, hej kom och hjälp mig! Så jag tänkte att jag klipper lite snett för att ordna till det, det blev två hack, som två trappsteg till lugg. Man ser inte på bilden, men jag kan lova att det såg rätt roligt ut, och som de skrattade åt mig när jag kom till jobbet.

Jag tror att jag får ta och övervinna min frisörskräck och slå en signal till salongen imorgon. Nu blir det sömn hemskt snart, imorgon är det morgonpass som gäller på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback