jag blir galen

Jag blir galen, knäpp, dum i huvudet. Jag orkar inte bo i kollektiv en endaste dag till. Jag är så in i helvetes trött på att ofrivilligt vakna av metal på högsta volym, jag är trött på att torka bort en äcklig idiots äckliga piss från toalettringen innan jag kissar, jag är trött på halvnakna fyllon, jag är trött på att bo bland råttor, jag är trött på att inte längre vilja laga någon mat eller baka för att idioter har skitat ner köket, och jag är bara så jävla trött på att visa hänsyn mot dessa jävla idioter. Nej, inte en dag till, första bästa lägenhet och jag tar den, får kosta vad fan det kosta vill, jag håller på att bli ett monster här.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Förstår dej, men det hjälper inte att svära o bli galen!!!!

2011-07-29 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback