igår var det tisdag

Igår startade jag och Lina förmiddagen med en god brunch, räkmackor, avocado, vindruvor, juice och så kaffe och thé, gott! Sedan gick jag till jobbet och då följde Lina med och umgicks medan jag öppnade upp restaurangen. Efter det strosade Lina runt i Oslo och jag fortsatte att jobba. När jag slutat mötte Lina och Dave upp mig och vi gick till Bar Babylon, ett av Oslos bästa uteställen, som turligt nog ligger mittemot Scandic. Vi köpte varsin öl och sedan kom Matilda och Victor dit, det blev mängder av skratt, prat och drinkar för hela slanten.
Dave ville testa en ny pose, den såg ut som ovan.
Glad-mongon

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååååhhh vad avundsjuk jag blir!! jag vill också dricka dinkar på babylon med er ..

2011-09-21 @ 13:41:36
URL: http://sanebe.devote.se
Postat av: Fia

Tumme upp för daves tröja!!

2011-09-21 @ 20:06:45
URL: http://fiafineass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback