majestätisk brownie

Idag hade jag hoppats på att en norrman skulle knacka på dörren, och med sina bästa gratulationer, överräcka mig en svensk prinsesstårta. Tror ni det hände? Nej, självfallet inte. Så istället för att fira vår nyfödda prinsessa med en prinsesstårte-frukost drack jag morgonkaffet i min fin-kopp och åt en majestätisk brownie till frukost. Bättre än inget, som man så fint brukar säga. Mamma, nu blir det dubbelt upp med fikat på fredag, först en semla a lá fet-tisdagen, därefter en prinsesstårta a lá det nyfödda kungabarnet! Hur firar ni denna historiska dag?


Kommentarer
Postat av: Bitti

I Göteborg firar vi prinsessan för fullt. Direkt på morgonen såg jag att flaggan var i topp på vår lokala polisstation på Hisingen, och bagerierna var i full färd med att baka rosa prinsessbakelser. Idag firar vi med kanonsalut fr Skansen Lejonet, 42 skott!

2012-02-24 @ 09:25:45
Postat av: sandra

Lovisa.. Du gör mig besviken nu. Jag trodde du var för cool för den förlegade monarkin!

2012-02-26 @ 12:15:36
URL: http://sanebe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback