tillräckligt upp och ned för att en gammal punkare ska bli rörd

Allt är mest upp och ned just nu, jag har inte så mycket att säga, mest mycket att tänka. Jag kom just hem efter ett par öl med fina kollegor och läste nyss, vad som är bifogat nedan, på Facebook. Sist jag var hemma pratade jag och Svea om min tid som fullbordad punkare, hon fick se bilder från de gamla tiderna och det hon uppskattade mest var mitt hår, tuppkammen när den var grön. Och i nuläget är det som ni ser nedan tillräckligt för att göra en gammal faster rörd till tårar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha aw. Jag visste inte att ni pratat om det så jag blev lite förvånad är det kom upp på tal om ingenting. Lilla loppan! :)

2012-02-08 @ 11:22:28
Postat av: Mammi

I´m not impressed (som gammal morsa och i egenskap av farmor)!

Men med facit i hand, punkare kan bli de goaste av människor:) Kram

2012-02-08 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback