privilegierad

Jag inser ofta hur bortskämd jag är som får lagad mat på jobbet varje dag, hur privilegierad jag är som inte behöver lägga varken tid eller pengar på att köpa och laga mat utan får maten serverad på jobbet. Ibland känner kockarna för att skämma bort oss extra mycket och då kan det se ut så här:
Tapas till förrätt, pyttipanna med tillbehör till varmrätt och frukt, kakor och wienerbröd till efterrätt.
Och när dopaminet börjar flöda vid dessa tillfällen gör jag och Jocke enligt ovan. Fyller bordet med alla rätterna och så äter vi för en hel familj och sitter och tuggar tills vi nästan skäms. Men åh, vad jag älskar de dagarna, och åh vad jag längtar tills personalmaten serveras idag!

Kommentarer
Postat av: Bitti

Finns det gym på hotellet??!!

2012-03-13 @ 13:56:34
Postat av: Mammi

Jag som tyckte du var så smal när du var hemma sist, av maten på jobbet att döma borde du rulla fram, skulle jag gjort! Bra att ni äter o är glada:) Kram

2012-03-13 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback