v.20

Så har ännu en vecka i livet passerat förbi, jag har jobbat 6 dagar av 7. Här är lite av vad som har hänt.
Jag och Jocke hade mat-moment på jobbet.
Ellen fyllde år! Det blev fest och Nico blev mongoloid.
<3
Jocke var glad!
Vaknade av att Ellen kom och bjöd på frukost, rester av hennes födelsedags-tårta, gottgott!
Ellen fick lasagne till frukost och blev glad.
Bakade massa tårtor på jobbet, men det vet ni ju redan, om ni är trogna.
Sen blev det syttene mai!
Jocke tog på sig hatten och jag tog på mig syttene mai-klänningen och sen gratulerade vi norrmän med dagen hela dagen lång!
Sen blev det helg och jobb och mys och fest och jag glömde väl bort någonstans där emellan att jag har en kamera. Men på söndagen kom Ellen, vi skulle packa med låg i solen på taket.
Vi delade lasagne, cola, tankar och drömmar.
Sen packade vi massor ändå, och jag lagade mat och så lyssnade vi på ballader på högsta volym tills grannen knackade på och bad oss sänka lite.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Mkt kul men glöm inte packa, på fredag kommer vi!

2012-05-21 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback