god knows i want to break free

aftonen spenderades med allsång i grännahamn. något som jag innan tyckte verkade lite, lamt? ikväll skulle amy diamond komma dit, vilket är min äldsta brorsdotter, hedvigs, favorit idol, så jag tänkte ta med hedvig på det och få lite kvalitetstid med henne. och visst, stundtals var det lite lamt, men faktiskt ganska roligt.
på kvällens program stod förutom amy diamond, hubcaps, ett rockabillyband från vadstena, nina söderqvist, anders mårtensson och peter johansson. hedvig tyckte att amy diamond var jätte bra, jag själv tyckte att peter johansson var jätte bra. han har spelat huvudrollen i queen-musikalen "we will rock you" på west end i london. förutom leonard cs halleljuah spelade han några queenlåtar, underbart. och efter allsången fick jag även en kort men underbar stund med alla mina små skruttar.








Kommentarer
Postat av: Johan

Vart är Mattias?! Han skulle ju stå där o dregla någonstans. Pedofilen!

2009-08-04 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback