the end´s not near, it´s here

den sorgsna känslan, den arga känslan och den besvikna känslan på sig själv. saker som får mig att känna dessa känslor är:

1. jag är värdelös och fattar inte hur en telefonbank funkar, får inte tag på Evve, och sen är det för sent för att jag ska hinna hem och föra över pengarna till vårt hotell på malta, dvs. vi kanske inte har kvar bokningen längre

2. sjukt jobbigt att säga hejdå till Dave

3. jag är full, dvs. jag kommer va bakfull i morgon och kommer antagligen inte att kunna göra ett så bra jobb som förväntas av mig på jobbet imorgon och dvs. sura miner av medarbetare och chefer

4. jag är trött och ganska jävla utarbetad och skulle vilja sova en vecka i streck för att kunna återgå till normal

nu ska jag sova till minst kl 10 och hoppas på det bästa, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback