som ett party i en papperskorg

jag är en otursförföljd människa, allvarligt talat. eller så har jag busat för mycket och karman har gått åt helvete. jag vet inte vad det är. men det tunga molnet som hängt över mig de senaste dagarna har blivit en tung sten som satt sig i både huvudet och runt fötterna. gör mig till en förlamad människa, eller helt jävla enkelt mosar hela mig.

det enda som kunnat göra mig positiv och lugn på hela dagen, det vill säga tanken när jag kom på att slappna av och bada jätte länge i jätte varmt vatten, inte ens det gick vägen. jag hade slängt in massa ljus i badrummet, tänt dem, fixat en superb imperiet playlist och tappat upp vatten. lägger mig i badet och får en chock, vattnet var ljummet, inte ens det, mer kallt än ljummet. jag höjer varmvattnet och sänker kallvattnet, händer inget. vrider på fullt med varmvatten och stänger av kallvattnet, händer inget. jag tvättade håret och tvålade in mig på fem minuter och hoppade ur badkaret igen. frusen och förbannad.
jag är rädd att jag får veta att det är någon i familjen som har tagit slut på varmvattnet och då är jag rädd att jag begår ett mord, så nu går jag och lägger mig.

någon, ge mig en bra dag i morgon, tack.













en bra dag. en bäst vecka. med bäst folk.

ps. jag lånade några av bilderna från amadeus och dave.

Kommentarer
Postat av: fia

Lilla lilla Lolls då! Vi får styra upp ngt så ditt svarta moln försvinner. Puss !

2009-08-25 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback