days dawning, skins crawling, pure morning

jag har försovit mig. jag hatar att försova mig. jag måste gå upp en och en halvtimma innan jag börjar för att jag ska vakna till ordentligt. dricka kaffe och ta det lugnt vid datorn innan dagen börjar.
dessutom jobbar jag 9-21.30 både lördag och söndag. det vill säga inget party för min del i helgen. tråkigt tråkigt, men jag fick varje fall en kväll med goda vänner och god dryck i onsdags. här är bilderna, nu ska jag hetsa i mig mitt kaffe, göra mig i ordning och bege mig till jobbet.
















Kommentarer
Postat av: hannah

haha, han på andra bilden vart lite lik nic från the family där ^^

2009-08-17 @ 20:02:30
URL: http://hannahmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback