behind blue eyes

livet i träskor på ikea, 12 timmar om dagen, gör ont i fötterna, annars är allt fortfarande galant. skorna ger mig ont men jag har blivit riktigt varm i kläderna nu. jag hittar, kan rutinerna, har blivit kompis med lite ikea-personal och så vidare. ikväll kom Anna och bytte av Fredric också. det är synd att Fredric har åkt, vi har haft det jätte kul tillsammans, men det brukar ju jag och Anna ha med. vi har käkat kvällsmat och druckit vin i hotellbaren och nu är det snart dags för att sova.

idag har jag även sett det mest otäcka i hela mitt liv, en kille i min ålder som saknade ett öga. och då menar jag inte en kille i min ålder med ett glasöga, jag menar en kille i min ålder med ett hål där ögat ska vara. ett öga, och en grop.

Kommentarer
Postat av: Linn ;dd

:O

i öga!? :o

läskigt....

2009-12-03 @ 07:04:16
Postat av: Erik (eriksson)

såg du honom i ögonen då?

2009-12-03 @ 15:19:24
Postat av: lollo

haha, nej erik, jag blev nervös och kollade bort!

2009-12-06 @ 23:00:46
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback