det rår inte änglarna för

borta bra, men hemma bäst som man brukar säga. och det är ju sant. nu väntar hårt jobb på hemmaplan fram tills fredag då jag drar söder ut, närmare bestämmt IKEA Malmö. det ska bli kul det med, särskilt eftersom att det är nybyggt och dessutom i ett helt nytt IKEA-koncept.

nu har jag varit sov-redo i flera timmar men fastnat framför tv-repriser. hur som helst ska jag ta mig i kragen och gå och lägga mig i min egna säng istället för sängen på scandic. här kommer lite bilder från IKEA KK.


Kommentarer
Postat av: D.

det ser väldigt juligt ut må jag säga..

2009-12-06 @ 23:07:24
Postat av: fia

Ted gärdestad alltså? Ditt lilla kärlekstroll :*

2009-12-07 @ 02:39:43
Postat av: erik Ö

snyggaste jeanskjolrumpan jag sätt!!! (bild två alltså)

2009-12-08 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback