ikea malmö

första dagen på IKEA malmö är nu done and done. det var inte så jättestor skillnad från kungens kurva. det var mindre såklart och där med lättare att hitta. innan de öppnar kör de dock runt med truckar som galningar och jag trodde jag skulle bli överkörd flera gånger. vår placering är inte lika bra som i sthlm heller, men den funkar och montern är större. efter jag och Adam kommit iväg från IKEA åkte vi direkt till hotellet där det blev middag och ett glas vin. jag ska strax försöka sova nu, jag har varit jätte trött hela dagen idag. eftersom att jag har jobbat nonstop sen innan jag åkte till sthlm och har sex dagar kvar här i malmö så vet jag att jag aldrig kommer sälja lika bra, hålla humöret lika bra och tycka att det är kul om jag inte tar igen min sömn.


Kommentarer
Postat av: hannah

jobbar du på ikea eller vad gör du?

2009-12-12 @ 23:48:09
URL: http://hannahgoesbrit.blogg.se/
Postat av: lollo

yes, är på ikea med jobbet och säljer polkagrisar!

2009-12-13 @ 00:14:17
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback