och är det inte verklighet så drömmer jag

det är sanslöst och ibland alldeles befängt hur människor inte kan stå till svars för sina brister, än mindre förstå dem. alla gör vi rätt och fel, och visst har vi alla våra för och nackdelar. men dina positiva egenskaper kommer aldrig kunna ta dig någonvart om du inte hanterar dina brister.

och det enda jag kan göra när jag höjer mig själv till skyarna för att jag inte delar de brister som andra kan tyckas ha är att kasta mig tillbaka till jorden och fundera över vad som gör att andra höjer sig själva till skyarna tack vare mina brister.

Kommentarer
Postat av: fia

1. Jag gillar dina Gärdestad-citat

2. Du är awesome!

3. Puss på dig baby.

2009-12-07 @ 21:01:09
Postat av: Bror

Djuuuupt. Har någon varit elak så säj till så ska jag prata med dom...

2009-12-07 @ 21:43:55
Postat av: lollo

fia:

1. jag gillar att du också gillar teddan, tidernas mysgrabb!

2. då är vi två om det!

3. pussinuss på dig med och tack för att du är el fantastico, alltid!



bror: haha, tack, är det möjligt att du lånar med dig en motorsåg från jobbet i sådana fall också? kul att du läser min blogg förresten, kommentera mera!

2009-12-07 @ 22:14:34
URL: http://lolloljung.blogg.se/
Postat av: Erik (eriksson)

kom du på allt det där själv? det var väldigt bra sagt iaf!

2009-12-08 @ 02:09:52
Postat av: lollo

haha, ja det klart. och tack så mycket erik, vad glad jag blir! :)

2009-12-08 @ 19:06:06
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback