such a lonely day, and it´s mine

jag har träffat en ny kompis på hotellet, han heter Gert och är kypare och bartender. han hatar barn och är allmänt förbannad och go. vi pratade massor när jag käkade kvällsmat, han var jätterolig.

idag åkte adam hem och imorgon morgon kommer joel ner. nog för att jag och adam har haft det kul och jag och joel kommer att ha kul så är det ändå skönt med lite ensamtid. som de flesta vet tycker jag om att vara själv, likaväl som att jag har ett behov av att vara social så har jag ett behov av få vara själv, och det blir ju lite svårt här när man både bor och jobbar med massa folk runtomkring sig.

nu ska jag duscha och sen kolla på någon film tror jag. sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback