halt! här får ingen passera, här kommer ingen förbi

vi har fått nya packare på jobbet. de är ganska små, och som sagt, nya. när det kommer nya måste man vara sträng och bestämd, annars gör de fel och tror att de är på dagis- är man rädd, så gör man oftast rätt. jag har övat taktiker på prao-elever hela våren, så tro mig, jag vet hur detta fungerar.

i måndags så fick jag i uppgift att vara chef över de nya packarna, kontrollera och ansvara över att de gör rätt, jobbar effektivt och så vidare. jag var mycket bestämd, och även mycket arg så fort det blev minsta lilla fel. nu efter ett par dagar är det ingen som gör fel, alla gör rätt. och alla är livrädda för mig. jag har även talat om för dem att jag är en adlig grevinna och att de är min arbetarklass, var på de kollar lite konstigt på mig, men ingen säger något utan nickar bara lite försiktigt.

mina jämlika kollegor har börjat kalla mig för Hitler. och idag fick jag en present av en av dem, Lars. han tyckte att denna present, i form av en huvudbonad passar mig och mitt sätt att visa min auktoritet på. den är från forna Östtyskland, och bars antagligen av den strängaste vakten vid Berlinmuren.






Kommentarer
Postat av: Fanny

hahah, de är bra lollo!!

2009-07-30 @ 11:21:16
Postat av: ida

haha så rätt lollo! stolt över dig:P

2009-07-30 @ 15:37:38
Postat av: TERRE

haha! orkar inte läsa men älskar den sista bilden på dig :D:D:D:´D

2009-07-30 @ 18:04:34
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: amadeus

haha jag döööör. inte bara afa-lollo utan nu även hilter-lollo.. den här lollo kan vara det bästa som någonsin hänt mig!

2009-07-30 @ 20:33:19
URL: http://babybabybird.blogg.se/
Postat av: fia F

Lollo gör comeback, AWSOME!

2009-07-30 @ 23:24:47
URL: http://fiafineass.blogg.se/
Postat av: julez

HAHAHAHA wünderbart lollo!! Man måste ha lite styrfart med de små ^^

2009-07-31 @ 06:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback