the only light we ever see is from our monitor

okej, idag har jag blivit kallad följande: nörd, freak, sötmongo. alla dessa verb på grund av att jag gillar att spela söta, färgfulla, virtuella spel på facebook.
förlåt så jätte mycket för att jag tycker att det är jättekul att driva min egna farm, mitt egna tivoli, min egna robinson-cruse ö, och framför allt, mitt egna café! nu tänkte jag dra en printscreen och visa er mitt jättefina café. och kalla mig gärna nörd, freak eller sötmongo nu, men jag tänker inte visa det förens det är drömmarnas fina café! håll ut mina vänner och läsare, håll ut!

Kommentarer
Postat av: fia

Tykcer ändå att sötmongo är mer komplimang än övriga påståenden. :P

2009-10-07 @ 23:42:03
Postat av: fia

tycker ändå att sötmongo är mer till komplimang än övriga påståenden :P

2009-10-07 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback